För mer information:
Hjälp & support
Om du behöver hjälp med att förstå, använda eller utöka WooCommerce ber vi dig läsa vår dokumentation. Här kommer du att hitta alla typer av resurser inklusive kodsnuttar, självstudier och mycket annat.
För att få mer hjälp med WooCommerce kärna använd community-forumet. För att få hjälp med premiumutökningar som säljs på WooCommerce.com kan du öppna ett supportärende på WooCommerce.com.
Innan du ber om hjälp så rekommenderar vi att du kolla systemstatussidan för att försöka identifiera problem med din konfiguration.
Hittat ett fel?
Om du hittar en bugg i WooCommerce kan du skapa en ticket via Githubärenden. Läs gärna guiden för hur man bidrar innan du skickar din rapport. För att hjälpa oss att lösa problemet ber vi dig beskriva felet så gott du kan och inkludera din systemstatusrapport.
Kom igång med WooCommerce
Profilkonfigurationsguiden
Om du behöver får tillgång till installationsguiden igen, klicka på knappen nedan.
Uppgiftslista
Om du behöver aktivera eller inaktivera uppgiftslistan, klicka på knappen nedan.
Utökad uppgiftslista
Om du behöver aktivera eller inaktivera den utökade uppgiftslistan, klicka på knappen nedan.
Redigera produkt
Lägg till nyAnslutningen avbröts. Möjligheten att spara har inaktiverats tills att du är ansluten igen. För säkerhets skull sparar vi en säkerhetskopia av inlägget i din webbläsare.